Rabu, 25 Februari 2009

hobi tak kesampaian....maybe next time...

Sebelum ni aku ingat nak main MTB...tapi selepas mengira duit masuk aku yang tak seberapa...terpaksa aku melupakan dulu untuk mencederakan diri aku...huahhaha.....Tetapi aku dah cover aktiviti yg tak jadi dulu dengan benda baru..."drift" hahahaaa...aku dah blasah beli keta untuk aku blasah main drift....umak ai...habis gak la RM1.5K heheheee....

Aku ni memang dah lama mengidam nak main drift ni...disebabkan adik ipar aku kata memang banyak duit guna untuk sukan drift ni... dan latihan yang banyak....setiap kali nak kena tukar tayar...kering lak poket aku nanti....jadi aku blasah yang senang punya keje....aku main je yg RC punya hahahaaa......

Banyak gak tournament kat malaysia ni....forum yg famous D1-10Rc.com sesiapa yg nak join bole la survey2 dulu dalam forum tu.....dah faham baru senang nak pilih chasis yg mana satu yg best....letih gak aku dulu study benda ni...dan banyak lagi yg aku tak paham....ape pun nanti2 la kita sambung cite lagi...

Adios///Amigos///

Tiada ulasan: